Kooliaeg on algamas nii suurtel kui väikestel. Kooliteed ei alusta ainult lapsed, vaid ka paljud täiskasvanud. Kindlasti ei ole paljude jaoks võõras suur ärevus eksamite ja avaliku esinemise ees. Kel tekib sooritusärevuse tõttu mõistuse kinnijooksmine (omamoodi nagu paralüüs), kellel aga vaja vetsuvahet joosta. Klassi või kursuse ees esinedes tekib klomp kurku, otsaesine on kaetud külma higiga, käed värisevad tähtsaid pabereid ees hoides. On tuttav? Mõne jaoks kindlasti. Mäletan kuidas kõrgkoolis diplomitööd kaitstes paber värises käte vahel nii hullusti, et sealt oli võimatu midagi lugeda. Kahju, et ma tookord mitte midagi homöopaatiast polnud kuulnud. Hirm ja ärevus on piiravadMäletan ka seda, kuidas lapsena koolitunnis klassi ees vastates läks kõik meelest ära ning ma ei osanud mitte midagi vastata. Ma olin vait. Kuulsin, kuidas teised lapsed vastuseid ette sosistasid, aga ma olin ikka vait. Täielik tardumine. Ma ei jaganud neid hirme mitte kellegagi, sest ma vist ise lapsena ei teadvustanudki endale, et midagi valesti oli. Need hirmud minu sees ei saanudki lahendatud ning need hakkasid mind tulevikus väga palju tagasi hoidma ja piirama. Ma vältisin olukordi, kus mul tekkis võimalus välja paista. Sellega seoses lasin endast mööda erinevaid ägedaid võimalusi. Oeh, võimalusi, millest ma olin ju unistanud ja oma ellu ise kutsunud. Oleme tähelepanekud enda ja oma laste suhtesMinu jaoks oli kunagi uudiseks, et kõik lapsed ei kogegi kooliga seonduvalt negatiivseid tundeid. Nad kogevad koolis rõõmu seltskonnast, rahuldust ülesannete lahendamisest, enda proovile panekust ning elevust avaliku esinemise ees. Tasub ka teada, et mõõdukas koguses ärevust, elevust ja hirmu on täiesti normaalne ning iga kord ei olegi vaja midagi muud ette võtta kui sellel teemal vestelda ning sügavalt hingata. Probleem on siis kui kogemus muutub väga intensiivseks ja takistab elu elamist ning lapsega rääkimine sel teemal ei too leevendust. Seega, oleme tähelepanelikud oma laste ja iseenda suhtes. Võtame tõsiselt kooli ja tööga seonduvaid hirme ja ärevust. Liiga palju olen kohanud seda, kus hirm ja ärevus on saanud koolilapse igapäevaseks kaaslaseks. Hirm ja ärevus ei tohiks olla normaalsus. Ärevus ja hirm võivad olla väga piiravad ning inimese tõeline olemus ei väljendu. Väljendumine oma tõeline olemuse kaudu toob edu, armastust ja vabadust! Koolilaste peamised homöopaatilised ained:Gelsemium - sooritusärevus ja ootusärevus. Tardumine keha või mõistuse tasandil. Tardumine väljakutse ees. Vältimine, võimalusel ei ilmu eksamile kohale. Sisemine ja/või välimine värin. Ootusärevus sunnib tihedalt urineerima. Kõht võib lahti minna. Jõud kaob ära, tekib jõuetuse tunne. Argentum nit. - ootusärevusest läheb kõht lahti. Tunne nagu liblikad oleks kõhus. Jagab oma tundeid teistega ning küsib palju küsimusi. Impulsiivse loomuga. Soovib magusat, kuid magusast hakkab veel halvem. Pulsatilla - lapsed, kes ei suuda vanematest lahti lasta. Nutavad ning klammerduvad vanemate külge. See aine aitab kohaneda muutustega kui laps alustab lasteaia- või kooliteed. Aitab luua enesekindlust ning iseseisvust. Aconitum - hirm kooli minemise ees on meeletult suur, tekivad paanikahood. Laps on rahutu, surmahirmus. Paanikahoogude vahel on rahulik. Ignatia - koduigatsus ja kurbus. Leinaseisund. Kui laps igatseb sõpru, kes on vaheajal ära kolinud ja teise kooli läinud. Calc. carb - laps vajab koolitööde sooritamiseks rohkem aega. Muutustega kohanevad aeglaselt. Kui neid tagant sundida, võivad olla väga põikpäised. Calc. phos - lapsed kasvavad kiiresti ja selle tõttu vaevavad kasvuvalud. Õppimisest hakkab pea või kõht valutama. Väsivad kergesti ning väljendavad end sageli vingumise kaudu, pidevalt rahulolematud. Vastumeelsus õppimise vastu. Kui kodukasutajana siit nimekirjast abi ei saanud, siis tasub pöörduda homöopaadi konsultatsioonile.
Antud nimekirjas on soovitatud ainult homöopaatilisi preparaate, mis on valmistatud kindla lahjendus- ja loksutussüsteemi abil nii, et ei sisalda ühtegi toksilist ühendit.
0 Comments
|